sunnuntai 22. maaliskuuta 2009

Aika menee niin nopeasti...

3 vuosi lähti terveysliikuntaa . . . ja aika menee niin nopeasti. Aloitin HealthEx Klubilla 08.03.2007. Ensimmäisenä vuonna kävin Klubilla 147 kertaa ja pudotin painoa huimat -30,5kg. Sitten haastoin itseni ja aloin harjoittelemaan maratonjuoksua ja vaihdoin jäsenyyteni Liikuntakeskus Hukkaan. Menon kiihtyessä keho monkui hiilihydraatteja ja painoa tuli väkisin takaisin +8-9kg. Kaverit pelotteli, että läskit paukahtaa takasin samassa ajassa missä ne lähtivät. Olen todistanut olevani poikkeus. Kovaa tahdonvoimaa se on vaatinut! Paino keikkuu edelleen 100kg nurkilla, kun se alimmillaan kävi 92,5 kg ssa. Lähtöpainoani 128,5kg en ole saavuttanut. Kehoni kanssa olen kyllä taistellut, jotta saisin pysyviä muutoksia aikaan. Marraskuu 2008 ja Helmikuu 2009 meni tipattomana. Enää en ole 25 ikäinen, enkä meinaa saada "pyykkilautaa" ihan rasvattomaksi vaikka kuinka yritän. Ruokahalu kasvaa syödessä. Alunperin ryhdyin liikkumaan terveydellisistä syistä, jotta saisin kierteen pysäytettyä ja pääsisin verenpainelääkkeistä irti, joita söin tauotta 6 vuotta!!! Omasta ja ystävienikin mielestä olen onnistunut ja olen kyennyt innostamaan muitakin samoihin asioihin. Tämän vuoden tavoitteena on 150 HealthEx kertaa. Mittareiden mukaan olen parantanut ylävartalon lihaskuntoa +260%, keskivartaloa 160% ja jalkalihaksia 110%. Prosenteista en tiedä, mutta sain yhden etunojapunnerruksen 1000 päivää sitten. Nyt menee 50kpl puhtaita, joka on aika lähellä maksimia, jos tyyliä ei muuta. Kasvu uralla - EXCELSIOR!

Ei kommentteja: